miércoles, 30 de octubre de 2013

El seu passat, el meu present i el nostre futur.

Sabeu si hi ha gent al món? milions i milions de persones. Molta gent és això. I jo la tinc a ella. Està al meu costat i m'estima com ningú. I jo a ella l'adoro. 

Saps l'afortunat que em sento? Saber que et va a dedicar el seu més sincer somriure cada dia. Que em va ajudar quan s'ho demano. Que em canta les seves cançons, cançons inventades a l'instant. Les seves pomes per als postres. Simplement una paraula: Ella. 

Els meus problemes són seus també i viceversa. El meu suport. El nostre suport. Transmet una positivitat que molts ja volguessin. A més d'alegria, amor i afecte. Sempre està somrient i si no ho fa, faig l'impossible per a veure aquesta felicitat en el seus dolços ulls verds. Aquests que brillen amb tal força que quan més el mires més alegria i felicitat et produeixen mirar-los. Ella i les seves coses. Ella i la seva felicitat extrema. Ella i les seves ximpleries. Les seves ximpleries que fan els nostres moments.

Així que el seu passat, és el meu present i el nostre futur. Tan especial. Creure'm, tinc a una persona tan especial que fa que sigui la noia més afectuosa, increïble i positiva mai concebuda en aquest planeta. 

6 comentarios:

  1. Eieieieieieieiii!!! Que macooo!! Com tot, clar. Feia temps que no em passava, perdó eh, es que estic bastant agobiada amb els maleïts exàmens. Bueno, m'ho he llegit tot i clar, com no, si pogués tornat a votar 1000000000 dereckpunts més però bueno, què hi farem. Eh, que jo vull parlar amb tu i no sé com!

    Ets graaan!!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Eiiiiiii wolaaa! :P
      Oooj, exàmens?? I com han anat? Segur que genial no? Espere sinos ¬¬¬ jajajajaja juuum
      Res, espere que hages tret notaza que t'ho mereixes i segur que així haurà estat!
      Gràcies i gràcieees per això que em diuuuus! Ets amor! :P
      Vols parlar amb mi? Per aquí es pot parlar? no tinc ni idea d'això, seria per aquí o via whats xD

      Això tu!! Un petó fortissimo!! :)

      Eliminar
    2. Bua, els examens un pel xuungus pero bueno anar feent. M'encanta la nova entrada!!!!

      Lof uu!!

      Eliminar
    3. Segur que has tret notaza!! Ja ho veuràs ja. Vull saber si ho aprobes tot eh jajaja Molts ànims si et queden exàmens encara!!
      Muaaaaaaaaaaaks gran!! :)

      Eliminar
  2. Holaaa
    M'encanten totes les entrades, ets una passada!
    I quina sort la noia del text espero que s'adoni del noi tan fantàstic que té...
    Continua així:)
    Vivi

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Holaaaa!! :D
      Moltisisisisimes gràcies per llegir-les.. em dóna ànims per a seguir escrivint la veritat. :D
      Són unes paraules agradables per a la personas que més m'ajudat en aquest món, la meva germana, me la estimo molt!
      Un petó molt gran! :D

      Eliminar