martes, 22 de octubre de 2013

Un camí fosc porta a lluitar.

Els somnis es fan realitat? Jo penso que si, almenys vull creure que es així.. encara que sé que uno no es farà realitat, força del destí penso jo. Però, això no em farà rendir-me, perquè un somni és una meta, un objectiu, que crea una ignició en tu, una espècie de motivació. Alguna cosa que et fa sentir realment que estàs viu. Quan vols alguna cosa, has d'anar a per això, tens que lluitar i deixar en aquesta meta tot quant tens i saps. El camí serà llarg, però si tens constància, esforç, paciència i seguretat, ho pots aconseguir.

De vegades hi ha moments durs, molts durs, que veus un camí costa amunt, que està tot fosc, no veus pas la llum i que et resulta molt difícil seguir. Penses deixar tot, que no val la pena seguir intentant-ho i sols tens en la teva ment tirar tot el que havies aconseguit per la broda i deixar que eixe somni s'esfumi.. Però, això no és la solució, ja que som persones, persones imperfectes que podem fallar, podem ensopegar-nos amb una pedra i podem caure i fer-nos mal i acte seguit plorar; però això no ens empideix aixecar-nos i tornar-ho a intentar, totes les vegades que facen falta. Perquè així és com podrem aconseguir el que volem.

Podria contar-vos quin és el meu somni.. i és el meu somni és ser feliç, així de simple. Ser feliç damunt dels meus patins, que amb ells em senc una persona totalment lliure, despreocupada, que sento que no hi ha més que els patins i jo. Que he caigut moltes vegades, però això no em fa deixar-ho tot, vull seguir sentit el que és ser lliure. Que tot açò que jo sento sols depèn de mi, que està en les meves mans fer possible el meu desig.

Així que sols us dic que si hi han pors, sols tu mateix pots llaurar el teu propi camí, així que afronta'ls i mai deixis de lluitar pel que vols.

Un camí fosc porta a lluitar cap a un somni.


2 comentarios:

  1. tens tota la rao, si caiem ens hem de tornar a aixecar, pro de vegades es molt dificil taornarte a aixecar escrits com el teu o anims de la gent a qui ralment estimes tajuden a continuar endavant
    gracies per esxpresarte en un blog i fer sentir en la gent que ho llegeix ilusio per continuar vivint
    petons d'una petita somiadora ;)

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Eiiiii, moltes gràcies petita!!! Doncs sí, aquí et dono la raó, gràcies als ànims de la gent que t'envolta fan que et tornis a aixecar, una i una altra i les vegades que facin falta.. I hi ha en ocasions que aquests ànims vénen de la gent que menys esperes. La vida dóna moltes voltes, així que cal disfrutar-la de la millor manera possible.
      Gràcies a tu per llegir les meves paraules i regalar-me les teves.
      Un dereckpetó somiadora! :)

      Eliminar