viernes, 25 de octubre de 2013

Un camí sense llàgrimes.

Escolta, avui em vas escriure una altra de les teves cançons que tant m'agraden, però en aquesta he notat unes paraules tristes. Sentia que estàs farta de tot o no sé, simplement et dedicaves a escriure això que t'agrada tant.

Però que sàpigues, que tinguis molt clar avui i sempre que vals moltíssim, que el teu somriure és genial i quan ho fas a molts ens donen ganes de somriure. Que la teva bogeria és el millor que hi ha, que conèixer-te i tenir-te en el nostre dia a dia és alguna cosa que no tothom pot i que cal saber valorar-ho. Que ets increïble, que ni una sola persona en aquest món es mereix les teves llàgrimes ni que et rallis. Que vals massa per això perquè ets una noia genial i encara que no siguem molt amics, ni gens d'això, que pots contar amb mi. Vull que tinguis un camí sense llàgrimes.

10 comentarios:

  1. Hola, sóc una noia i no relaciono el què escrius amb els imbècils de la meva classe... Un noi amb cervell! jajajjaj. Ara en serio ho fas molt bé no ho deixis, ets dels unocs nois que s'atraveixen a expressar els seus sentiments!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Buenaaaas!!! Jajajaja, no sé quants anys tindràs, però els nois triguem el nostre a adonar-nos de les coses i a madurar. Suposo que amb els anys s'adonaran del que passa al voltant i no actuaran així. Moltisisisismes gràcies per les teves grates paraules.
      És per a mi la manera más fàcil d'expressar-me, no sé, m'agrada la veritat aquest món.

      Un petó molt gran! Gràcies per dedicar una mica del teu temps a llegir açò! :P

      Eliminar
    2. Per cert, jo també tinc un blog compartit amb una amiga, (sóc la de dalt) si vols, passa-t'hi! :)

      http://historiesonline.blogspot.com.es/

      Eliminar
    3. Clar que em passo, no ho dubtis! :P Thanks!!!!

      Eliminar
  2. Hola bonees! De moment, simplement, m'encanta el blog i tu. Les ganes d'escriure que tens es noten eh! I.. Què més dir-te? Quan estava llegint les entrades se m'han ocorregut mil coses però ara no em ve cap. Ai, ja t'anire comentant. Ah, i ja tens 1000 dereckpunts de part meva! Passat també pel meu blog,anda. Moltíssima sort, ja tens a una seguidora!

    ResponderEliminar
  3. Eeeeei, holaa!! :P
    Ostres, gràcies, gràcies i mil gràcies per aquestes paraules que has dit m'has animat molt, i tss un secret i vermell també.. això no es fa juum mala! jajajaja
    Doncs jo em passaré pel teu blog a veure que escrius, que segur que ho fas genial i et comentaré també, tindrás dereckopinió (H) no ho dubtes jajajaja

    Gràcieeeeees!! Ets gran! Muaaaaaaks

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Clar que siii!! I el meu objectiu (a part d'animar) és expresar la meva opinió! De manera que ja tens puunnntss!!!
      Siiauu i sí, sóc molt gran, COM TUU!

      Eliminar
    2. Ooooh gràcies, moltes gràcies!! No et fa falta que et digui que tu més! ;)

      Eliminar
  4. Holaaa!! d'ons k soc la d'adolescents.cat ( anònimabloguera :) i k com k em vas respondre la meva crítica sobre el teu fantàstic blog . Que m'has demostrar k ets molt bona persona, responen el meu comentari i he decidit passar a veure el teu blog cada X temps

    Es genial :) UN KISS

    ResponderEliminar
  5. Ostres i tant que em recordo de tu, moltisisisimes gràcies per aquestes paraules i per visitar el meu blog. Em fa molta il·lusió que em diguis que vas a llegir-ho cada x temps, és un plaer, de veres!
    Tu! Muaaaaaaks

    ResponderEliminar