miércoles, 23 de octubre de 2013

Un somni fet persona



Mmm.. són les tres del matí i aquí segueixo sense poder dormir. Sé que tinc que anar a treballar i dins de tres hores em sonarà el despertador, però se m'ha il·luminar la bombeta.. així que la ment mana!!

Avui sé que només t'estimo a tu, el teu somriure i la teva veu cridant entre la multitud. Estimo el que fas i no fas. És increïble la teva forma d'aconseguir els teus somnis i fer-los realitat. Ets tan especial, que fas que el meus pensaments només troben les teves paraules; paraules perfectes en moments adequats. I cada cop que parlem em sento com si volés, que tot estigui tan perfecte i res més importi, excepte eixe fil que ens manté units a distància, un fil que significa un simple tu i jo. M'agrada quan somrius. Ets preciosa quan ho fas. Em fas tenir força de lluitar per allò que vull. Però saps qué? Entenc les teves paraules encara que només siguis una desconeguda. Tan propera i senzilla. Simplement t'estimo!!





4 comentarios:

  1. Buuuh? Puerò això ho escrius tu?.. OMG.
    M'encanta el teu blog.. Mare meua, escrius molt però que molt bé.
    Es un dels pocs nois que he vist que expressen els seus sentiments en paraules :)
    M'he enamorat del teu blog.. i potser et pillo algun fragment i m'en copioo :'3

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Buuh? que intentaves espantar-me?:O doncs no (H) sóc unespantable jajajajaja
      Res broma, era per posar alguna cosa còmica jjajaja
      Sí,sí, ho escric jo, tot ve del meu insomni, que es veu que s'encén la bombeta i ale em poso a escriure jajaja
      Jo es que em surt més així, no sé, m'espresso millor mitjançant paraules escrites que d'una altra forma. Seré un noi extrany o alguna cosa així.
      Clar que sí, pero amb una condició que em dediquis l'entrada eh sino no ¬¬ jajajaja
      És broma, clar que pots agafar-los, m'agradaria que molta més gent pogués llegir les meves paraules, estaria encantant. :D

      Gràcies per fer una visiteta i llegir les meves paraules! Muaaaaaaaks enorme!

      Eliminar
  2. És brutal com escrius... m'encanta, ja ho saps!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Moltissimes gràcies Clàudia!! Sempre intentaré millorar!
      Un petó molt fort! :)

      Eliminar