domingo, 27 de octubre de 2013

Sempre porto dibuixat el meu somriure en la cara.

Vaig a fer una cosa que no het fet moltes vegades, tret que m'ho hagin demant. Així que faré un intent de descriure'm. Mai se m'ha donat bé, ja que se sol dir el mateix no? sóc simpàtic, amics dels meus amics i aquestes coses que tots ens creiem que som. Però jo et diré que mai em veuràs callat, sempre estic parlant i a una velocitat que molts no són capaços de seguir. Rialler fins a la sacietat. En ocasions ximple. Ploró? nah, ploró no. Dolç? sí, però sense arribar a ser embafador. Em considero un somiador compulsiu de somnis impossibles, que espero no deixar de somiar mai. Crec que això últim, qui hagi llegit el blog ho pot saber i entendre abans que jo ho digués aquí. Autèntic. Algo friki. Inquiet!!! Sóc incapaç d'estar quiet i sobretot incapaç de veure a la gent trista. Cabut i alguna volta orgullós, no gaire, però quan alguna cosa vull doncs se'm posa entre cella i cella i.. i vaig a per això. Massa ingenu per al meu gust, però no puc evitar-ho, com tampoc puc evitar estimar-te com t'estimo. Ple de vicis i la majoria gens sans.. que l'hi ho diguin a les meves cames. D'aquests que no poden evitar recordar coses que li fan mal, però així i tot sempre porto dibuixat el meu somriure en la cara. Dels quals opinen que les coses passen per algun motiu especial encara que no ens adonem. I sobretot sóc un aficionat. Un simple aficionat a veure't aquesta cara tan maca amb eixe romriure.

Crec que fins aquí una petita introducció de mi... tal volta , algun dia pugui millorar-la i dir una mica més de mi.

6 comentarios:

  1. Trobo que està molt ben escrit. Et felicito per escriure d'aquesta manera els teus sentiments. Simplement, M'ENCANTA!!!!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Holaaa!!! :D Moltes gràcies per això que m'has dit, però sempre es pot millorar i és el que vull, anar sempre a millor. Em dóna ànims que t'encante el meu blog, persones com tu són les que em donen forces per a seguir escrivint. Moltisisisismes gràcies per passar-te! Un petó! :P

      Eliminar
  2. simplement M'ENCANTE!
    petons d'una petita somiadora<3

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Ooooh moltisisisismes gràcies :P Me motiva que em diguis això pero molt molt!! Yeah!! jajaja
      Un gran petó per a tu muaaaaaaaaaaks! :D

      Eliminar
  3. Noi, escrius molt bé. Trobo que tens un gran talent.
    M'encanta el teu blog. És com una novel·la d'amor.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. MERCI!!! :D Intento fer-ho de la millor forma que ho sé fer, espero seguir creixent i expressar el que sent d'una manera millorable. Un petó. I gràcies per llegir-me. :D

      Eliminar